často kladené otázky

Ako sa to dá kúpiť?

Vybrané výrobky dajte do Koša, potom vstúpte do Koša a finalizujte objednávku na dané výrobky prostredníctvom webshopu. Zadajte aj svoje údaje.

Výrobky zmizli z môjho koša, čo mám robiť?

V tomto prípade zopakujte postup a pridajte výrobok do košíka znova.

Existuje možnosť platby v hotovosti a možnosť osobného prevzatia?

Zo sortimentu webshopu je možné objednať iba online. A top lat& aj na platbu a na prevzatie, tiež sú možné iba online. Platba v hotovosti a osobné prevzatie bohuzial nie je možné.

Čo dostanem po zaplatení? Ako dostanem môj tovar?

Zákazníkovi pošleme produktový kľúč daného tovaru, návod na použitie, ktorý je potrebný k procesu aktivácie a účet s DPH. Všetko pošleme prostredníctvom emailu, na emailovú adresu, ktorá bola zadaná pri objednávke.

Pri kúpe je potrebná aj registrácia?

Registrácia nie je potrebná. aj bez registracie sa dá kúpiť všetko, čo webshop ponúka.

Aká je dodacia lehota?

Ak máme tovar na sklade a platba bola úspešná, už po 10 minútach pošleme všetky potrebné údaje emailom. V prípade bankového transferu treba počkať na revíziu transferu, až potom posielame produktový kľúč prostredníctvom emailu, vačšinou v priebehu 24 hodín.

Dostal som účet, ale kľúč k tovaru nebol doručený. Neviem to nájsť v emailovej schránke. Kde to mám hľadať?

Prosím hľadajte chýbajúci mail s kľúčom v sekcii Spam alebo Promocie.