často kladené otázky

AKTIVÁCIA, LICENCOVANIE

  1. Čo znamená verzia OEM, Retail a FPP Retail v prípade produktových kľúčov Windows?
  • V prípade produktových kľúčov OEM je licencia viazaná na základnú dosku, nedá sa presunúť na iné zariadenie a nedá sa použiť na aktiváciu iných verzií systému Windows, iba na aktiváciu rovnakej verzie ako je verzia produktového kľúča.
  • Ak nedôjde k výmene základnej dosky, program je možné znovu nainštalovať na to isté zariadenie.
  • V prípade produktového kľúča typu Retail je možné licenciu preniesť na iné zariadenie, nie je však vhodný na aktiváciu iných verzií Windows, iba na aktiváciu rovnakej verzie ako je verzia produktového kľúča. Program je možné znovu nainštalovať na to isté zariadenie, aj keď sa zmení základná doska.
  • V prípade produktového kľúča typu FPP Retail je možné licenciu preniesť na iné zariadenie a je vhodná aj na aktiváciu iných verzií Windows (napríklad pri prechode z Windows 10 Home na Windows 10 Pro alebo pri prechode z Windows 7 na Windows 10 Pro). Program je možné znovu nainštalovať na to isté zariadenie, aj keď sa zmení základná doska.

2. Ako dlho je licencia platná? Ako dlho je aktívny stav?
Ak pri názve produktového kľúča nie je uvedená doba platnosti licencie (napr. 1 rok), kľúč produktu poskytuje neobmedzený licenčný nárok, ktorý môžete používať tak dlho, ako chcete.ű

3. Čo znamená aktivácia prostredníctvom zákazníckeho servisu/aktivácia cez telefón?
V tomto prípade sa proces aktivácie vykonáva pomocou nášho zákazníckeho servisu alebo prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v príručke aktivácie podľa krokov v príručke aktivácie. V poslednom kroku procesu aktivácie vám zašleme postupnosť čísel na úspešnú aktiváciu vašej licencie.


ZÁKONNOSŤ

4. Je licencia úplne legálna?
Áno, ručíme za legálnosť našich produktových kľúčov a licencií, ku všetkým nákupom poskytujeme faktúry s DPH a na požiadanie poskytujeme aj vyhlásenie o legálnosti zakúpenej licencie.

5. Čo dokazuje zákonnosť nákupu a prevod vlastníctva produktu?
Licenčnú zmluvu na softvér, vyhlásenie o zrušení licencie a samostatnú prílohu so zakúpenými produktovými kľúčmi si môžete vyžiadať samostatne.

6. Ako môžem získať vyhlásenie o zákonnosti?
Kontaktujte nás pomocou jedného z našich kontaktných údajov a my vám do niekoľkých dní od prijatia platby za vašu objednávku a produktový kľúč pošleme e-mail.


OBJEDNÁVKA, PLATBA, PREVZATIE

7. Ako môžem nakupovať?
Pridajte vybraný produkt do nákupného košíka, potom prejdite do košíka a so zadaním svojich údajov vytvorte objednávku v našom internetovom obchode.

8. Produkty zmizli z nákupného košíka, čo mám robiť?
V takom prípade zopakujte postup a pridajte výrobok do košíka znova.

9. Je možné platiť v hotovosti a prevziať produkt osobne?
Produkty z nášho internetového obchodu je možné objednať, zaplatiť a vyzdvihnúť len online, platba v hotovosti a osobný odber nie sú možné.

10. Čo dostanem po zaplatení objednávky? Ako dostanem zakúpený produkt?
Produktový kľúč na aktiváciu, sprievodca aktiváciou na vykonanie procesu a faktúra s DPH.  Všetko vám bude zaslané e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri zadávaní objednávky.

11. Musím si na stránke vytvoriť konto, aby som mohol uskutočniť nákup?
Nemusíte si vytvárať účet, stačí pridať produkt do nákupného košíka a dokončiť objednávku ako neregistrovaný zákazník.

12. Za aký čas dostanem zakúpený produkt?
V prípade úspešnej platby kreditnou kartou vám do 10 minút pošleme e-mail, ak máme produkt skladom. V prípade bankového prevodu budú produktové kľúče zaslané po prijatí a overení platby, tiež e-mailom, vo väčšine prípadov do 24 hodín.

13. Dostal som faktúru, ale v e-maile nemôžem nájsť produktový kľúč. Kde ho nájdem?
Skontrolujte tiež priečinok Spam alebo Promócie vo svojej poštovej schránke, pretože niekedy sa tam zamieša e-mail obsahujúci produktový kľúč.